Profesorado

Harry C. Violín



Realizou estudos de solfexo coa súa nai, Concepción Navarro, e de violín co seu pai, Vicente Cueva, así como de harmonía clásica, música de cámara e outros estudos no Conservatorio de Madrid.

A súa carreira musical en activo como violinista comprende a participación nos discos “Siempre hay algo que celebrar” (1996) e “Nuevas aventuras” (2000) do grupo de Country-Rock La Frontera e a participación en numerosos concertos por España e Portugal con esta banda durante os anos 1996 a 1998.

Colaborou na grabación de multitude de discos e desde 1998 é membro do grupo Milladoiro.

Actualmente prepara un libro de partituras orixinais para violín e unha triloxía de poemas e relatos.

Discografía:

Como colaborador:

• La Frontera. "Siempre hay algop que celebrar" (1996)
• La Frontera. "Nuevas Aventuras" (2000)
• Javier Andreu. "Libreo de cuentos" (1999)
• Enrique Urquijo. "Desde que no nos vemos" (1998)
• The Happy Losers. "Make'em laugh" (1997)
• The Happy Losers. "Harry, Beardo, Doc & Barry"(2002)
• The Happy Losers. "Bubbles" (2004)
• Mestisay. "Canciones del sur" (2002)

Con Milladoiro:

• No Confín dos Verdes Castros (1999)
• Auga de Maio (1999)
• Adobrica Suite (2002)
• niño do Sol (2002)
• 25 (2005)
• Unha estrela por guía (2006)
• A quinta das lágrimas (2009)



Rubén Salvador. Trompeta

acidjazzhispano: "Estilos y estéticas aparte, Starting! es una lograda presentación discográfica de RS Faktor Quintet, banda bien compenetrada, y supone además un grato descubrimiento de Rubén Salvador en su triple faceta de líder de grupo, intérprete y compositor."





Titulado superior en Trompeta Clásica y Jazz.
Ha estudiado con profesores como Chris Kase, Bob Sands, Jordi Rossy,  Iñaki Salvador, Víctor de Diego, Andreij Oleijnizack, Joaquín Chacon, Guillermo Klein, Miguel Blanco o Mariano Díaz y participa en numerosas masterclass con Winton Marsallis, Randy Brecker, Tim Haggans, Joe Magnarelli, Dick Oatts, Mathew Simons, Perico Sambeat, David Pastor o Raynald Colom.
 Experiencia docente en las Escuelas de Música de Donosti, Coruña, Amurrio, Araia, Zarautz y Conservatorio de Música de Miranda de Ebro.
 Profesor Titular del V, VI y VII Seminario de Jazz y Musica Moderna de Burela.
 Toca con formaciones de Pop, Rock, Cantautor como Kiko Veneno, Los Enemigos, Xoel Lopez, Mike Farris, Juan Carlos Perez, Gontzal Mendibil, La Otxoa, Gato Charro, etc.; y de Soul, Funk, Reggae,  como Mauri Sanchis, Ortophonk, Potato, Begoña Bagmatu, etc…
 En cuanto al jazz, ha tocado bajo la dirección de Bob Sands, Dusko Goykovich, Dick Oatts, Miguel Blanco, Bobby Martínez, Jesús Santandreu, Iñaki Askunze o Francisco “Latino” Blanco, en diferentes Big Bands.
En este apartado, ha tocado con músicos de la talla de Iñaki Salvador, Andreij Oleijnizak, Ion Robles, Agustin Guereñu, Gonzalo Tejada, Hasier Oleaga, Roberto Pacheco, Miguel Cabana, Nani Garcia, Roberto Somoza, Gonzalo del Val y un largo etc…
Participa en numerosos proyectos de jazz, pero el mas destacable es el suyo propio R.S.Faktor, el cual ha tocado en prestigiosos festivales de Jazz como el de San Sebastián, Vitoria, Salamanca o Elorrio.
Este proyecto saca al mercado  el disco “Starting”, el cual ha tenido numerosas y buenas criticas, además del Premio Especial del Jurado a Mejor disco del País Vasco por la Fundacion BBK Jazz, premio entregado por el mismísimo Juan Claudio Cifuentes “Cifu”.
En cuanto a grabaciones, tiene más de 4o discos grabados de diferentes estilos y músicas. (DVD y CD).  

  
Leo Giannetto. Voz e Guitarra



Guitarrista e cantante uruguaio residente en Santiago de Compostela. Desde moi novo forma parte de distintos grupos no Uruguai, gañando por dous anos consecutivos un afamado concurso. Estudou canto durante catro anos coa grande cantora e mestra Nelly Pacheco nun conservatorio privado en Montevideo.
Como guitarrista foi nos comezos autodidacta e logo recibiu clases de José Pedro Beledo (www.beledo.com). En 1979 chegou a España xunto con outros tres músicos uruguaios e alí, xunto con Carlos Arévalo forman o grupo Montevideo. En 1983 forman Carlos, Pablo e Leo o trío Karma e despois o grupo Láser, gravan un LP en Madrid, no estudio de Julio Castejón e fan xiras por Galicia con temas propios e covers.
A partir do 87 comeza a traballar como músico de sesión e grava con moitos artistas, como por exemplo TT Delgado, Joan Eiriz, Juan Pardo. Leva 15 anos dando clase de canto e guitarra en Estudio Escola de Múscia (www.escola-estudio.com), centro no que tamén colabora coa S.E.M Big Band, como guitarrista e cantante.
Fai catro anos forma a banda De Nash e desde entón actúan en distintos sitios de Galicia, en pubs e concertos. Esta é a súa cuarta tempada tocando todos os xoves en Vigo, as dúas primeira na sala Nashville e estas dúas últimas no pub Candem.
Formou con Jose Lueiro o dúo Lu y Giannetto. Grabou e arranxou musicalmente as obras de teatro 101 Dálmatas (protagonizada por Miriam Díaz Aroca) e El Zorro (protagonizada por Manuel Banderas e Marta Sánchez).
En 2006 forma xunto con Carlos Arévalo, Javier Constenla e Diego Pérez Castro o Leo Giannettos Jazz Project, o cal é presentado a “Audia Records”, coa que chegan a un acordo para gravar catro CDs, o primeiro Beatles & Jazz. Actualmente xa contan con outro CD gravado, titulado Tributo a The Police.


José Nine. Frauta e saxo



Profesor de saxofón e frauta en Estudio Escola de Música de Compostela, onde tamén imparte a materia de combo e dirixe a Orquestra Xuvenil. Ten colaborado en distintas xornadas didácticas e proxectos educativos con centros de ensino e escolas de música de todo o país para achegar o jazz e outros estilos de música moderna aos máis novos e novas. Entre estes proxectos educativos, destacan os realizados en colaboración coa Escola de Música Municipal de Burela, onde participou como profesor no I e II Seminario de Jazz e Música Moderna. Tamén colabora coa Escola de Música Municipal de Silleda na realización de xornadas didácticas e concertos de jazz e música moderna, como o celebrado coa Banda de Silleda no Día Europeo da Música de 2009. Recentemente coordinou unha serie de intercambios entre as escolas de música de Silleda, Burela e Estudio de Santiago de Compostela, realizando concertos conxuntos con alumnos e alumnas destes centros nas tres localidades.
Tocou con numerosas formacións, como o sexteto de jazz Esmorga, o dúo de jazz Dúo de Dos, o cuarteto ADN, Marcos Teira Cuarteto (flamenco), Pimenteira & José Nine (trío de flamenco), Víctor Aneiros Blues Band… Participou na Primera Mostra de Jazz Galego, foi saxofonista da S.E.M. Big Band, así como da Big Band da AEM (Asociación de Escolas de Música Moderna españolas) no San Juan Evangelista de Madrid. Compositor dos temas para o documental Naviegos, os outros arraianos. Actuou tamén en directo no programa Televisión Total da TVG, así como no especial do 25 de Xullo de 2003 na mesma canle. Tamén participou na performance sobre María Zambrano no Pazo de Bendaña en Santiago de Compostela.
Colaborou na gravación de discos como Clave Naif, co guitarrista Serafín Carballo, ¿Cómo lo ves? co grupo de rock Arosa Express, Naviegos, os outros arraianos, The Past to come de Cinnamon Gum, Punta de Cabío de Marcos Teira, Zume de Terra de X. M. Budiño, A Galicia vente xa de X. M. Budiño, Beattles in Jazz de Leo Giannetto Jazz Project. En 2008 sae á luz o disco Boleros & Jazz, de José Nine Cuarteto & Loli Nogueira e está aínda en proceso de edición o disco recentemente gravado co noneto de Marcos Pin.

  
Roberto Pacheco. Trombón




ESTUDIOS MUSICALES REALIZADOS

.- Título Superior de Trombón (2002).
.- Titulo Superior de Trombón Jazz con Matrícula de Honor en el Concierto Fin de Carrera (2009).
.- Premio extraordinario de Grado Medio en la especialidad de Trombón (1999).
.- Certificado de Aptitud Pedagógica (2004).
.- Cursos de perfeccionamiento con profesores, como:

Iñaki Salvador, Ed Neumister, Pedro Ojesto (2009), Joaquín Chacón, Miguel Blanco (2007/09), Jordy Rossy, Daniel Perpiñan (2007), Iñaki Askunce (2006/09), Juan Real , Guillermo Klein, Bart Van Lier (2006), Bob Sands (2003/10), Stefan Geiger, Jorge Pardo, Horacio Icasto, Carlos Martín (2003), Daniel Lasalle (2002), Asunción Tarrasó, Bobby Martínez, Federico Lecmer, Pedro Botias, Ricardo Casero (2001), Dany Bonvin, Branimir Slokar, Monserrat López (2000), Baltasar Perelló (1999).         



EXPERIENCIA DOCENTE

.- Conservatorio de Grado Medio de Arganda (2009/10).
.- Master Class en la Universidad Técnica Particular de Loja (Ecuador, 2009).
.- Master Class en la Orquesta Sinfónica Juvenil de Quito (Ecuador 2009).
.- Seminario y dirección de la Big Band Universidad de Salamanca (2009).
.- Conservatorio Superior de Música de Pamplona, profesor de Trombón Jazz  2006/07.
.- Conservatorio de Grado Medio de Segovia, profesor de Trombón (2005/06).
.- Seminarios 1º, 2º y 3º de Inicio en la Improvisación en Ocaña (2003/05).
.- Departamento viento metal en la Escuela Hermanas Esquinas de Ocaña (2003/05).
.- Departamento viento metal Escuela Municipal de Música de Parla (1999/2003).
.- Profesor trombón en Crea Música y Arte en Pinto (1999/2001).
.- 200 Conciertos pedagógicos en la Comunidad de Madrid (2003).


EXPERIENCIA PROFESIONAL / INTRUMENTISTA 

Alain Pérez (2007/09), Sheilah Cuffy (2009/10), Nena Daconte, Marshall Gilkes (2009), Terence Blanchard, Patti Austin, Chayanne (2008), Jerry González (2006/07), Tito Nieves, Jorge Pardo, Shakira, Javier Colina (2006), Miguel Bosé, Horacio el Negro (2005), Pepe Rivero (2004/10), Paquito De Rivera, Miguel Ríos (2004), Richie Cole, Montserrat Caballé (2000)



EXPERIENCIA PROFESIONAL / MÚSICO DE SECCIÓN

Afrodisian Orchestra dirigida por Miguel Blanco (1999 /10),  Jerry González Big Band (2006/07), Creativa Latina Big Band dirigida por Bobby Martínez y Pepe Rivero (2004), Bob Sands Big Band (2001/09), Alamedadosoulna (2002), Fundación Orquesta Nacional de Jazz de España dirigida por Ramón Farrán (2002), Big Band AIE dirigida por Luis Cobos (2010), Vinila Von Mismark and “The Lucky Dados” (2010), Pirineos Jazz Orquesta dirigida por Iñaki Askunce (2007/09), Mandanga (2004/09), Chattanoga Big Band (2007/10), Dukaband dirigida por Gustavo Gregorio (2002), Celofunk (2005/06), Outro Jazz (2005/06), Big Band Musikene (2005/09), Talento Jazz Orquesta dirigida por Santiago de la Muela (2006/09), Big Band Conservatorio Superior de Zaragoza (2002).



EXPERIENCIA PROFESIONAL / MÚSICO DE SESIÓN 

Miguel Ríos “Memorias de la carretera” (2008),“Bye Bye Ríos Rock hasta el final” (2010), Gato Charro (2010), Centro Dramático Nacional “Sí, pero no lo soy” (2008), Vetusta Morla “Un día en el mundo” (2008), M-clan “Memorias de un espantapájaros” (2008), Barrio Tomillo (2010), Afrodisian Orquestra “Mediterraciones” (2009), Mauri Sanchis “Groove Words” (2009), Efecto Mariposa “´40:04´” (2009), Héctor Lera “Donde quiero estar” (2009), Musikene Big-Band (2008), Ariel Rot “Dúos, Tríos y otras perversiones” (2007), Muchachito Bombo Infierno “Visto lo visto” (2007), Guateque All Stars “Technicolor” (2007), Primital “Primital” (2006), “Primital Bells” (2008), Creativa Latina Big-Band “ni pa ti ni pa mi” (2006), Le Punk “No disparen al pianista” (2006), Francisco “Bravo Francisco” (2006), Alamedadosoulna “¡¡Skrak!!”(2004), Tributo  Potato” (2008), “Finissimo” (2007) “Alamedadosoulna La Película” (2008), Tema original de “Spanish Movie” (2009), Peque Jazz vol. II “Irene Tejemaneje y la magia del swing” (2005), Salida Nula “Mucha mierda y escoria” (2001), Barbería del Sur, homenaje a  Antonio Flores “Cosas Tuyas” (2002), Gabino Diego “Una noche con Gabino” (2003).

Israel Arranz, vibráfono

Tony Miceli: "Israel Arranz´s is a wonderful player whom I enjoy listening to and playing with! His dedication to the istrument is contagious!!!"


Nado en Lugo en 1985, as súas primeiras nocións musicais son do seu pai Jesús Arranz. Diplómase en Mestre, especialidade en educación musical na Universidade de Santiago de Compostela, e, licénciase en Percusión no Conservatorio Superior de Música da Coruña, accedendo a este último en 2007 coa 1ª praza. En 2005 comeza a estudar jazz en ESTUDIO escola de música (Compostela) e co percusionista José Belmonte. Posteriormente toma leccións con Arturo Serra en Málaga, quen se convirte no seu mentor. Paralelamente, acude a clases e workshops cos vibrafonistas Dave Samuels, Tony Miceli e David Friedman na VanderPlas Baileo (Holanda), na Peter Dee Academy (Irlanda) e na Hochshule für Musik und Tanz Köln Standort Wuppertal (Alemaña) e a través da www.vibesworkshop.com.

Foi pianista, arranxista e vocalista na Orquesta Variedades durante 5 anos, e, como percusionista, colaborou e colabora con numerosas e variadas formacións.

Como vibrafonista, ten tocado con artistas e agrupacións como Miguel Cabana, Quique Alvarado (Paquito D´Rivera), Cumbe, Pablo Pérez (Crebinsky, Mark Sanders), Fernando Lamas (Xoel López), Dimitris Angelakis, Marcos Pin Factor E-Reset, Cennet Jönsson (Michael Brecker, Dizzy Gillespie), Orquesta Sinfónica de Galicia Jazz Band, Rubén Salvador…, e, actualmente forma parte de varios proxectos musicais: Marosa Jazz Project (co que gaña a nivel nacional o Premio do Público do “I Concurso de Maquetas Musicales Jazz Fussion 2011”); Paraphernalia Cuarteto; Israel Arranz Trio… Ademáis, colabora activamente no desenvolvemento de proxectos e actividades que teñen como principal obxectivo a transmisión musical, a súa educación e os seus valores a través de AMAJAZZ (Asociación Mariña Jazz), onde dirixe a Amajazz Big Band, e da Asociación Pedagóxico-Musical Marosa Jazz, da que é Presidente e co-fundador. Compaxina isto coa docencia nas Escolas de Música Municipais de Oleiros e Burela.

Javier Constenla. Piano




Músico versátil, capaz de adaptarse con paixón a calquera formato, ben sexa por unha visión humanista da música, ben por un disciplinado coñecemento teórico e práctico en estilos. Nado en Ourense, comeza os seus estudos musicais aos 9 anos no Conservatorio Profesional de Ourense e mais tarde no de Santiago de Compostela. Tocou en formacións de Rock, Folk e Pop, 17 anos como teclista en Orquestras de baile e formou parte da "mítica" Orquestra do Circo internacional de "LOS MUCHACHOS". Aos 24 anos comeza a tocar no grupo Abuña jazz, con Clunia, precursores do Jazz en Galiza. Principalmente autodidacta, trasládase a Santiago de Compostela onde estuda en Escola-estudio de música moderna y Jazz (escola pertencente á asociación internacional de escolas de jazz IASJ) os 5 cursos de improvisación, 7 de harmonía moderna, arranxos e combo. 
Asiste a numerosas Master class de músicos como Barry Harris, Skip hadden, Four in one con Sergio Pelaggio, Skip Hadden, Jarmo Savolainen, Dave Frank, Rick Peckham, Eric Urdaneta ,Chano Dominguez , Ulf Radelius, Jens Winter, Chic Corea, Brad Meldhau, etc. 
É profesor de piano e combo en Estudio. Dirixiu ou participou en Seminarios de Jazz: Universidade de Vigo, I Seminario de Jazz de Monforte, I Seminario de Jazz de Burela etc., así como numerosos concertos didácticos en conservatorios e institutos.
Estivo de xiras artísticas no Xapón, Venezuela, Colombia, Portugal, Arxentina, Estados Unidos e no Uruguai con diversos grupos y formacións de Jazz. Traballou como músico en Cabaret, compuxo música para teatro, etc. Participou como compoñente, colaborador ou fundador de : Abuña Jazz, Cid y Trío, Altamara Jazz, The Hot Jazz Trío, A.M. Trío, Sally Albaugh Quartet, Improvía, Quarteto D’KY, 4X4 Latinjazz, Guerratraction, Combo Havana Capitol, Fanjazz, The Groove Fathers, Trío Xingra, Javier Constenla Trío, D’Xazz 3, Latinápolis, Javier Constenla ”IMPROVÍA”, Jazzencuentro, Pilocha+Improvía, Javier Constenla Jazz Quartet etc
.
Participou en festivais de jazz como o I Festival de Jazz de Santiago de Compostela, I Festival de Jazz de Lalín, Festival de Jazz de Monforte, Festival de Jazz de Primavera de Ourense, Festival de Jazz de Vigo, Imaxinasons 2006 e 2007, Festival Feito a Man (Santiago), Festijazz (Viveiro), Festival Novas Músicas de Palas De Rei, Festival Iberojazz d’A Coruña, Festival de Jazz de Mondariz, Festival das Mariñas, Festival dos Abrazos, I Seminario de Jazz de Burela, etc.
Na actualidade traballa co seu trío: Javier Constenla “IMPROVÍA” ("Mención Especial" como compositor en concurso autor da S.G.A.E. celebrado en 2006), o Javier Constenla Jazz Quartet, Xosé Lois Miguelez Jazz Project, Jazzencuentro, acompañando a vocalista Pilar Martínez, no Leo Giannetto Jazz Project e co cantautor Emilio Rua. Compuxo parte da música para os espectáculos teatrais ECOS E VOCES DUN TEMPO e MEMORIAS DE LA REPÚBLICA ESPAÑOLA do Teatro do Atlántico. Colabora esporadicamente como pianista improvisador con esta compañía de teatro. É director da Escola Municipal de Música de Ames e director da Ourense Big-band. Recentemente estivo de xira pola Arxentina e o Uruguai, ao seren elixidos o seu trío e la cantante Pilocha pola Consellaría de Cultura para representar musicalmente a Galiza en actuacións para a emigración, interpretando arranxos orixinais en clave de jazz de pezas do repertorio clásico galego. Volta este ano a Montevideo convidado outra vez polo Centro Galego desta cidade. Recentemente tamén realizou composicións instantáneas co Teatro do Atlántico, co que optou aos premios María Casares.


Quique Alvarado. Baixo



Profesor de Baixo Eléctrico e Combo de Jazz na Escola de Músicos d’A Coruña e en Estudio-Escola de Música, en Santiago de Compostela desde 1990, así como na Escola Municipal “LA FÁBRICA” de Oleiros. Tamén foi profesor no Taller de Músicos de Madrid, na Aula de Música Creativa.
Inicia os seus estudos de piano no Conservatorio Nacional de Buenos Aires onde consegue a graduación neste instrumento. Traballa con grupos de rock como pianista e máis tarde faino como baixista en grupos como La Pesada, Los Blues Man, Los Mentales, etc. 
En 1969 comeza a súa actividade como músico de sesión e gravación, relacionándose con músicos do floklore arxentino e latinoamericanos, como Chango Farias Gómez, Pepe Colangelo, Trío Contemporáneo e Cuarteto de Cuerda, entre outros.
En 1973 incorpórase ao grupo Anacrúsa, co que viaxa a Europa, convidado polo Festival de Teatro de Nancy, facendo música latinoamericana. De alí xorden concertos no Olimpia de París, Concertgebow de Amsterdam, etc. Esta formación incluía músicos como Carlos Carlí e Rubén Izarrualde entre outros. Con eles trasládase a Madrid para remontar el grupo Candeais con Agustín Pereira e Guillermo Reuter.
A partir de 1979 traballa nos circuítos de jazz, con músicos como Paquito de Rivera, Blady Vas, Horacio Icasto, Connie Phillip, Jorge Pardo, Pedro Ruy Blas entre outros. De 1983 a 1986 acompaña a Alberto Cortez en xiras internacionais ate que se traslada á Coruña, convocado por Roberto “Camaleón” Rodríguez, para formar parte da Aula Taller de Músicos desta cidade.
En Galiza colaborou con Antonio Cal Big Band, o Cuarteto de Nani García, o Cuarteto de José Tubio, o Horacio Icasto Ensamble e o Alberto Conde Quartet.
Traballou na Orquestra Los Satélites d’A Coruña e durante 7 anos forma parte da orquestra Ceniza como baixista e director musical. Continúa a súa actividade jazzística co Grupo Cubano de Jazz, D’Xazz 3, IMPROVIA, Hot 3sss (www.myspace.com/hot3jazz), Clifford 8, Bliss, K, etc.

Miguel Cabana. Batería   




Miguel Cabana nace n’A Coruña en 1975 nunha familia de músicos, mais non será ate os 13 anos cando comecen os seus estudos de percusión clásica derivando, anos despois, nunha dedicación plena á batería e á percusión moderna. 
Estudou batería con Antonio Cruz “Perillo” e percusión latina con Javier Ferreiro “Man”. Desde os 15 anos toca en grupos Rock, Pop, Funk, Latin, etc.
Durante a súa formación estuda na Escola de Música Creativa de Madrid co mestre Calos Carli. Participa en seminarios, master class e clinics con Rogerio de Souza, Fernado Marcón, Jeff Jerolamón, Brian Abrahams, José Carrasco, Pepe Motos, Isaac Vigueras “El Rubio”, Sergio Ramos, Juan Flores, Billy Cobham, Akira Jimbo, etc.
En setembro de 1999 entra a formar parte do profesorado da Escola Municipal de Música d’A Coruña na sección de Jazz e Música Moderna, dirixida por José A. Acuña, quen o introduciu de pleno na música de jazz. Licénciase en Jazz Performance con Matrícula de Honor pola Guildhall School of Music and Drama de Londres.

PROFESORES ASISTENTES

Roberto Bouça, saxo



 É profesor de saxofón, frauta e linguaxe musical na ESMU Municipal de Burela e director da Banda de Música Municipal desta localidade (www.bandadeburela.blogspot.com). Participa como instrumentista en distintas formacións musicais como o cuarteto de jazz Marosa Jazz Project, a S.E.M. Big Band ou o grupo folk Banda Broa, ademais de ter colaborado con numerosas bandas de música, grupos de cámara, combos de jazz, etc. Coordinou xunto con Israel Arranz o I, II, III, IV e V Seminario de Jazz e Música Moderna de Burela, así como intercambios musicais entre Estudio Escola de Santiago de Compostela e as escolas de música de Silleda e Burela, proxecto didáctico pensado para dar a coñecer distintos estilos de música moderna entre os mais novos e novas. Estudou saxofón, combo e harmonía moderna en Estudio Escola, cos profesores José Nine, Javier Constenla e Suso Atanes. Amplía a súa formación en jazz da man de Paco Charlín, participando no X Seminario Permanente de Jazz de Pontevedra 2010-2011. Ten asistido a cursos de perfeccionamento cos saxofonistas Andreas Prittwitz, Jean Toussaint, Iñaki Askunze, Thanos Athanosopoulus, Logan Richardson, etc. É diplomado en Maxisterio Musical e licenciado en Historia e Ciencias da Música pola Univerdidad de Oviedo.

Bruno Valle, trombón





Nado en Burela en 1993, comeza a estudar trombón clásico na Escola de Música Municipal de Burela aos 8 anos de idade. A comezos do 2005 Roberto Bouça e Israel Arranz crean na escola, o grupo de jazz do centro, a Burela Blues Band, á que Bruno accede a formar parte e coa que se inicia na música de jazz. A partires diso, recebe clases de harmonía e improvisación de Israel Arranz. Paralelamente acude á diferentes edicións do Seminario de Jazz e Música Moderna de Burela, onde coñece e recebe clases do trombonista Roberto Pacheco, entre outros.


Xa decantado a especializarse en trombón de jazz, viaxa a Santiago de Compostela para proseguer a súa formación en Estudio, escola de música. Na capital galega é un habitual nas jam sessions da cidade. 


En 2012 trasládase a San Sebastián para estudar no Musikene (Centro Superior do País Vasco), tras acceder coa 1ª praza, onde, a día de hoxe, realiza os seus estudos superiores de trombón de jazz con Carlos Martín, Bob Sands, Mariano Díaz…


Como trombonista ten tocado e/ou forma parte de agrupacións como Burela Blues Band, Habana Son Reunion Big Band, Gallaecia Big Band, Amajazz Big Band, Marosa Jazz Project. Ademáis, colabora activamente en eventos como o Seminario de Jazz e Música Moderna de Burela.


 Mario Arranz, contrabaixo



 Nado en Lugo en 1988, comeza a estudar guitarra clásica aos 7 anos de idade. En 2005 é convidado por Roberto Bouça e Israel Arranz a formar parte do proxecto de creación do grupo de jazz Burela Blues Band da Escola de Música Municipal de Burela, formación na que toca o baixo eléctrico e onde comeza a súa interese polo jazz, comezando seus estudos de contrabaixo un ano máis tarde.



Con 18 anos trasládase á Universidade de Santiago de Compostela onde se diploma en Mestre, especialista en educación musical. Paralelamente acude ás clases de Quique Alvarado, Suso Atanes e José Nine en Estudio, escola de música. En xuño de 2013 supera as probas de acceso no Musikene (Centro Superior do País Vasco) para estudar contrabaixo de jazz, onde actualmente estuda con Gonzalo Tejada, Alejandro Mingot, José Agustín Guereñu, Guillermo McGill, Bob Sands, Miren Sorkunde Idígoras, Andrzej Olejniczak, Niek de Groot,…


Como contrabaixista durante o 2011 e 2012 toca en distinto encontros da Orquesta Joven de la Sinfónica de Galicia, na que ten a oportunidade de traballar con Diego Zecharies, Todd Williams, Rubén Gimeno,… Tamén  forma parte do cuarteto de latin-jazz burelés Marosa Jazz Project, agrupación que funda en 2008 co seu irmán Israel Arranz, e con Roberto Bouça e Eusebio López. Con esta agrupación participa en numerosos festivais de jazz en Galicia e Asturias, e, gaña varios premios, destacando o Premio do Público do “I Concurso de Maquetas Musicales Jazz Fussion 2011” a nivel de toda España. Ten tocado con músicos como Roberto Pacheco, José Nine, Miguel Cabana, Dimitris Angelakis… Tamén participa activamente no desenvolvemento do Seminario de Jazz e Música Moderna de Burela dende a súa primeira edición (2008), e, é contrabaixista da Amajazz Big Band dende a súa creación a finais de 2012.

No hay comentarios: